به پایگاه راهنمایی و مشاوره اسلامی «همراز» خوش آمدید

چندیست هوای چشم من بارانی است/هر خشت دلم بیانگر ویرانی است/بیماری دوری از خراسان دارم/تجویز پزشک من "حرم درمانی" است

به پایگاه راهنمایی و مشاوره اسلامی «همراز» خوش آمدید

چندیست هوای چشم من بارانی است/هر خشت دلم بیانگر ویرانی است/بیماری دوری از خراسان دارم/تجویز پزشک من "حرم درمانی" است

به پایگاه راهنمایی و مشاوره اسلامی «همراز» خوش آمدید

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی):
امیدوار هستم که مردم ما به این موضوع توجه کنند که مراجعه به متخصص روان و مشاور در امر مسائل روانی به خصوص برای محیط خانواده یک ضرورت است.


دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

*ماه مبارک رمضان تمام شد*

اگر بطلبند یک طلبه | پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۴۶ ب.ظ

ماه مبارک

امروز چهارشنبه1395/04/16 در لحظه 00:00:01 بامداد...

*سفره ضیافت ماه مبارک رمضان جمع شد...*

شروع بعدی 324 روز دیگر...

پروردگارا این ماه مبارک را آخرین ماه مبارک عمر ما قرار مده...

  • اگر بطلبند یک طلبه

رمضان

روزشمار

روزه

ماه مبارک رمضان

نظرات  (۷)

  • زائر آسمان ...
  • سلام..
    ای کاش زنده باشم
    سحر باشد و ماه مبارک رمضان
    من باشم و حرم
    امام حسین باشد و دل و بی دلی
    .
    میشود آیا
    اللهم ارزقنا زیارت الحسیــــن علیه السلام
    پاسخ:
    سلام به شما همراز ارجمند
    تشکر از بازدید و یادداشت شما
    .
    .
    .
    خرم آن لحظه که مشتاق به یاری برسد... آرزومند نگاری به نگاری برسد...
    اللهم ارزقنا زیارت الحسین علیه السلام فی الدنیا و شفاعته فی الاخره بحق محمد و آله الطاهرین صلواتک علیهم أجمعین
    ازتون ممنونم بخاطر وبلاگ خوبتون
    پاسخ:
    سلام به شما
    طاعات و اعمال شب قدر همه همرازهای گرامی قبول درگاه احدیت
    اگر خوب هست از نور کلام قرآن و عترت علیهم السلام هست
    تشکر از حضور و بازدید شما
    خدایا!
    اگر به کرم و عفو و مهربانی ات ایمان نداشتم، امشب ناامید می آمدم...
    اما حالا که خودت امیدواری این بنده ی گنه الوده را میبینی!...
    بیا و دست رد بر سینه ی این امیدوار نزن....


    + شما را به مولا قسم، امشب منیبــــــــ را هم در دعاهاتان یاد کنید.
    یا حق.
    پاسخ:
    سلام به شما همراز گرامی
    دعای گوی تمامی همرازان گرامی در شب های قدر و افطار و سحر بوده و هستیم.
    در روایت هست که: دعا در حق دیگران موجب برآورده شدن حاجات شخص دعاکننده می شود.
    *یا من یقبل الیسیر و یعفو عن الکثیر إقبل منی الیسیر واعف عنی الکثیر إنک أنت الغفور الرحیم*
    چشم به هم زدیم نیمی از مهمانی گذشت...


    خدا توفیق استفاده از ادامه ی این مهمانی را شامل حالمون بکنن ان شاء الله.
    به نام او...
    ضمن پوزش به دلیل تاخیر در به روز کردن وبلاگ شوق وصال
    مطلب بسیار جالب و تاثیر گذاری بود
    بنده هم با مطلبی با عنوان دلم گرفته به روز هستم
    منتظر هستم
    یا علی
    التماس دعا
    موفق باشید

    سلام و درود خداوند بر شما.

    در آستانه ی ماه مبارک رمضان، بر آن شدیم که در هر روز از این شهرالله، یک توصیه کوتاه از حضرت آقا را در خصوص این ماه عزیز منتشر کنیم، إنشاءالله... (که از روز اول، یعنی هشتم تیرماه آغاز خواهد شد...)

    امیدوارم که مقبول و مفید افتد....

     

    التماس دعا دارم در هنگام سحر و افطار، و نیز لحظه های ناب و خدایی تان؛

    یا حق.

  • سلام آل یاسین

  • به منم سربزنید
    Yusefezahra.blogfa.com
    Hadiyeommat.blogfa.com
    "یا زهرا(س)"

    پاسخ:
    سلام به شما همرزم گرامی
    در اولین فرصت به سنگر شما خواهیم آمد.
    بابت بازدید و دعوت از شما ممنونم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی